Recent Posts

Search This Blog

Thursday 22 August 2013

Laman KisahMuslim.Com


ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat pagi semua...diharap semuanya di dalam keadaan sihat hendaknya...haishh dah serupa aku menaip surat tak rasmi pulak pepagi ni kan...Hehehe

Sebenarnya aku teringin nak berkongsi pasal satu application smart phone dengan anda. Alkisahnya bermula apabila aku kebosanan asyik mengadap Facebook yang dah habis sampai ke bawah aku scroll tapi langsung tak ada yang menarik perhatian aku.
Aku pun terus ke application stores menggatalkan tangan mencari-cari kot ada yang menarik untuk aku download.

Alhamdulillah dah jodoh aku agaknya terjumpalah dengan KisahMuslim.Com. Satu application yang banyak berkongsi cerita mengenai kisah-kisah Islam. Haa..apa lagi cepat-cepatlah download. Boleh juga buat bacaan masa lapang kan?
Kepada yang tidak mempunyai kemudahan smartphone, anda jangan risau sebab anda boleh terus layari laman web mereka di SINI atau dengan mengklik gambar yang tertera di atas dan ada penambahan info. Anda boleh juga mengikuti Kisah Muslim di laman sosial Facebook 'Kisah Muslim'.

Selamat membaca!! :)

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers