Recent Posts

Search This Blog

Friday 20 December 2013

TESTIMONI SUFFY GOAT : Alhamdulillah...Hilang Bau Nafas

(Google Image)

ASSALAMU'ALAIKUM

Apa yang dimaksudkan dengan bau nafas ye? Hmm maksud aku di sini, sebelum aku kenal susu Suffy Goat, aku bagi anak aku minum susu Anmum. Awal-awal alhamdulillah tiada masalah dengan susu Anmum. Tapi lama kelamaan masuk bulan ke 5, nafas Adam berbau sikit.

Aku semakin risau, bimbang kalau mulutnya ada infection yang serius yang menyebabkan penghasilan bau tersebut. Hari demi hari aku cuba buat pemerhatian dari segi keaktifan Adam, penerima susu dan macam-macam lagi lah. Alhamdulillah Adam masih minum susu macam biasa, tiada pengurangan dan masih aktif. Malah bertambah aktif.

Terus jumpa doktor.
Doktor Izeta, pemilik klinik Mutiara di Wangsa Maju, jelaskan pada aku, selalunya, bau nafas bayi berpunca dari bau susu yang mengalami fermentasi.Susu yang diminum bayi tertinggal di dalam mulut bayi boleh menyebabkan bau kurang enak.

Pada masa tu, mulut Adam memang ada jugak kesan putih di dinding mulut dan lidah.
Doktor nasihatkan supaya rajin mencuci bahagian dalam mulut Adam menggunakan kain bersih yg dicelup dengan air suam.

Tetapi Alhamdulillah sejak aku bertukar kepada susu Suffy Goat, kesan bau tu semuanya hilang dengan hanya baru 2 hari sahaja. Mungkin setiap bayi berbeza kesannya. Ataupun mungkin hanya kebetulan sahaja bau nafas Adam hilang.

Apa-apapun syukur sangat sebab risiko disebabkan jangkitan kuman mulut Adam berbau tu definitely bukan penyebabnya.
Semata-mata kerana susu terutama sekali bayi yang minum susu formula.
Aku hanya menceritakan pengalaman aku dan Adam sepanjang pengambilan susu Suffy Goat sahaja.

Nantikan tertimonial yang lain di entri akan datang...
terima kasih sudi singgah ke blog ini :)
 

6 comments:

  1. Hi Dear, are you in fact visiting tthis website on a regilar basis, if so then you will absolutely take
    pleasant know-how.

    ReplyDelete
  2. Hi I am so glad I found your weblog, I really found you by mistake,
    while I was looking on Digg for something else, Regardless I
    am here now and would just like to say many thanks for a tremendous post and a all round interesting blog
    (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the moment but I
    have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more,
    Please do keep up the excellent work.

    ReplyDelete
  3. Definitel believe that which you stated. Your favourite justification appeared to be at the web the simplest
    thing to take into accout of. I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they plainly
    do not know about. You managed to hit the nail upon the highest and also outlined out the whole thing with no need sidde effect , people could take a signal.

    Will probably be back too get more. Thanks

    ReplyDelete

  4. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    ReplyDelete
  5. 30 V-Bucks are rewarded for each stage completion.

    ReplyDelete
  6. My relatives all the time say that I am wasting
    my time here at net, except I know I am getting experience all the time by reading such
    good articles.

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers