Recent Posts

Search This Blog

Friday 21 October 2011

ENTRY UPDATED







ASSALAMU'ALAIKUM

Akhirnya ada jugak benda aku nak post hari ni..
Thanks to seorang hamba ALLAH ni yang sentiasa meng-follow blog aku secara invisible :)
Aku nak update entry aku yang pasal RUMAH SERAM SEKSYEN 2 SHAH ALAM,
ni link penjelasan dari tuan rumah tu sendiri. KLIK SINI 

Aku buat entri tu dulu pun bukan lah berniat nak menganiayai sesiapa.
Sekadar berkongsi cerita dari emel yang aku dapat.

Mungkin ada sesetengah pihak rasa kurang selesa dan menganggap seolah olah aku menganiaya tuan rumah tersebut dengan menyebarkan berita tidak benar.
Aku tidak memaksa sesiapa untuk mempercayai cerita tersebut pun.
Tapi berkemungkinan ada yang percaya, secara tidak langsung dah 'JATUH' hukum MENGANIAYA ke atas aku.
So, untuk mengelakkan salah faham, korang bolehlah baca link daripada abang Mazidul kita tu.
Terima kasih untuk dia sebab buat liputan pasal rumah tu.
Kalau tak sampai bila bila pun aku dan yang lain lain di'jatuh'kan hukum menganiaya secara tidak langsung.
Kepada sesiapa yang pernah menyebarkan cerita palsu ni diharap lepas ni berhati hati dengan setiap kata kata di dalam blog korang ye.
Peringatan untuk diri sendiri jugak ^-^

IKHLAS DARI SAYA,
MINTAK MAAF KEPADA SESIAPA YANG BERKENAAN SEKIRANYA ADA YANG TIDAK SELESA :)




P/S: Aku pun tak tau apa kaitan gambar yang aku ambik dari Google tu dengan entri aku kali ni...apa apa pun aku pasti lepas ni hamba ALLAH yang inform aku pasal blog abang Mazidul ni akan baca entri ni.. hehe terima kasih...
untuk pengetahuan hamba ALLAH ni..walaupun anda follow secara invisibly saya boleh detect anda dari Nuffnang sendiri :) Terima Kasih Nuffnang. Buat apa nak invisible, visible kan je lah kan...



2 comments:

  1. ritu ade gugel pasai rmh nie...mmg pecaya abes rr yg rmh nie haunted..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hehehe tulah..
    orang kata tak betul..so kita pun xnak la sebar benda tak betulkan..nt di katakan pitnah plak..hehe

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers