Recent Posts

Search This Blog

Monday 24 October 2011

Thanks to All Followers :)



ASSALAMU'ALAIKUM


Selamat pagi semua...Alhamdulillah syukur kepada ALLAH SWT masih bagi peluang pada kita untuk sehari lagi hari ni selepas semalam, kita masih bernafas di muka bumi ciptaanNYA Yang Maha Kaya. Subhanallah... :)

Hari ni hari Isnin kan? Huwarghhhh sejujurnya aku ke-malas-an betul nak bangun pegi kerja pagi ni. Aku sempat jugak bukak laptop sebelum iron baju. Hahaha..Badan sudah la sakit lenguh lenguh bagai. Selalu tu terus bangun mandi je..hari ni aku sempat juga bermalas-malasan dulu.

Apa apa pun berbanyak banyak terima kasih daun keladi pokok kemuncup sebabnya bukak je blog pagi ni..aku tengok followers aku dah sampai 44 orang (baru 44 orang da kecoohh...haha..aku tak dulikkk sebab bagi aku bukan senang nak cari followers. Nak nak lagi blogger malas macam aku, entri pun langsung tak cukup memberansangkan, jarang update...ha apa lagi pakej yang aku boleh offer untuk korang..hahaha...) Alhamdulillah...dalam masa kurang seminggu 3orang dah bertambah.

Setinggi tinggi terima kasih kepada followers LembuGemok sepanjang kurang seminggu ni....

dreamy-Gurl 
(please feel free to drop your comment so that I can find your blog link)

Follower dreamy-Gurl aku tak dapat cari link dia tu sebab aku tak boleh nak buat backlink ke blog dia...apa apa terima kasih banyak ye dan tak lupa juga kepada followers LembuGemok yang lain, yang sudi meninggalkan komen samada di ruang komen atau pun di shoutbox. Terima kasih banyak sebab bagi support kepada LG untuk terus 'hidup'. Hari tu aku dah nyaris nyaris tutup dah blog ni ^_^

Kalau ada aku terkurang apa apa mintak tunjuk ajar ye. Korang mesti dah bertahun berblog. Lebih arif dengan selok belok dunia blog ni. Aku ni sekadar suka suka je blog ni. Tempat aku nak merepek..Hehehe..

~THANKS IN ADVANCES!~


No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers