Recent Posts

Search This Blog

Wednesday, 15 June 2011

2 weeks already??

Assalamu'alaikum....

Wahhhhh dah masuk 2 minggu aku tak update blog...hukhuk...
Ke mana dikau pegi wahai pompuan?? Hahaha...
Dalam tak sedar...aku rasa macam baru je lagi aku tak on blog..
Terima kasih daun keladi kepada sesiapa yang setia menanti blog ni...hekhek ayat perasan..!
Mintak maaf banyak banyak walaupun aku tau tak ada sesiapa pun yang tunggu aku update..
Lately sibuk sikit...dengan kerja..dengan hal peribadi lagi..hmmm...
Tak terkejar masa dibuatnya...

OGENKI DESU KA
Sihat?
Alhamdulillah sihat sihat semua ye?
Kalau ada yang kurang sihat tu...
diharap banyak banyak bersabar..
mudah mudahan terhapus dosa dosa kecil yang pernah kita lakukan sebelum sebelum ni....
aicehhhh...
tiba tiba pulak jadik macam ruangan nasihat..
kohkohkohkoh....

Aku doakan yang terbaik untuk semua ye....
InsyaAllah semoga sentiasa diberkatiNYA dan dipermudahkan segala urusan setiap hari yang kita lalui...
Walau seKACAU mana pun jiwa kita macam kawan kita sorang tu..
Harap bertabahlah ye...! ^-^
Keep your smile always! Because it is soooOoo sweetttt!

*Coming up next after this....see yaaa...! :)

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...