Recent Posts

Search This Blog

Friday, 22 July 2011

SUBHANALLAH- Amazing Azan Discovery


assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh

pernah tak korang semua tau azan masuk waktu setiap 5 kali sehari semalam tu sentiasa bersambung dari semasa ke semasa seluruh pelusuk dunia tanpa putus SETIAP HARI?

SUBHANALLAH..kebesaran ALLAH TAALA...

aku sekadar berkongsi dengan semua kat sini...

renung renung kan lah...

5 waktu sehari semalam tu tak banyak mana pun kalau nak dibandingkan 50 waktu sehari semalam


korang dah solat? 


6 comments:

  1. andai kata terputus laungan azan di dunia nie, alamat kiamat da makin dekat la tu...:)

    ReplyDelete
  2. @Xavi De
    hmmm tulah...takut kan? itu pun ada sesetengah negara yg masjidnya sunyi xdibenarkan melaungkan azan...Astaghfirullahal'azim...

    ReplyDelete
  3. kita dah semakin menghampirinya..
    janji Allah tu pasti...
    banyak2 la berdoa, semoga kita tergolong dalam golongn org yg beriman...:)

    ReplyDelete
  4. saya dah masukkan link blog anda di bahagian 'JOM TUKAR LINK pt 2 :)'

    ReplyDelete
  5. @Atika Farha...ok macehhh hehehe...boleh panggil sy Fara..:)

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...