Recent Posts

Search This Blog

Friday 15 November 2013

Suffy Goat - Pemakanan Sunnah





ASSALAMU'ALAIKUM
 

~ Susu kambing yang diformulasikan dengan pemakanan sunnah serta diterapikan dengan terapi ruqyah daripada ayat-ayat syifa' pilihan.

APA KELEBIHAN SUSU SUFFY GOAT DENGAN SUSU KAMBING YANG SEDIA ADA?

SUFFY GOAT adalah merupakan susu kambing organik. Di mana penternakan serta pengawalan makanannya adalah terkawal dari segi sumbernya dan tanpa sebarang bahan kimia atau suplimen tambahan.

SUFFY GOAT, susu kambing keluaran My Suffy Marketing merupakan susu kambing terbaik yang diformulasikan dengan tmbahan MAKANAN SUNNAH seperti KURMA, MADU dan DELIMA. Kemudian ditambah baik lagi dengan KHASIAT RUMPAI LAUT.


Susu ini sangat baik untuk bayi berumur 6 bulan dan ke atas. Malah baik juga untuk ibu-ibu mengandung, meyusukan dan juga golongan dewasa yang mementingkan penjagaan kesihatan. Pakar-pakar pemakanan sedunia telah bersetuju bahawa komposisi susu ibu dan susu kambing HAMPIR SAMA.

Susu kambing mengandungi 3.1% lemaknya sama dengan peratus lemak susu ibu. Dari segi proteinnya pula susu kambing mengandungi 3.7% dan peratusan ini juga sama dengan susu ibu. Kerana itulah pada zaman Nabi SAW, susu kambing menjadi alternatif kepada ibu ketika mana ibu tidak dapat menyusukan anak.

Sebab itulah juga amalan meminum susu kambing amatlah digalakkan. Hikmah yang cukup besar kerana berpotensi melahirkan anak hebat, cerdik, cergas dan IQ yang tinggi. Insyaallah.

Berat: 500gram
Harga:RM40
(1 unit) / RM35 x 15 unit (1 katon) 


PM sekiranya berminat untuk mencuba! :)
Emel : nintaizuyoku@gmail.com atau
tinggalkan pesanan pada ruangan komen atau
SMS/Whatsapp : 017 6190 035
 

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers