Recent Posts

Search This Blog

Monday, 13 January 2014

TESTIMONI SUFFY GOAT : Demam/Selsema Cepat Kebah

ASSALAMU'ALAIKUM

Salam petang buat semua pembaca blog sekalian...

Monday blues ke semua hari ni?
Aku pun terasa juga monday blues tuh...petang-petang macam ni sementara tunggu kerja masuk, baik aku menyempatkan diri up entri 1 kan?!
Hmmm...ni entri testimno kedua aku berkenaan dengan pengambilan susu Suffy Goat untuk Adam.
Aku perasan sejak dua menjak ni, sepanjang Adam minum susu kambing Suffy, Alhamdulillah, kalau Adam selsema atau demam, dalam masa 1-2 hari dah kebah. Hingus pun dah kering.
Sebelum ni mau makan seminggu juga nk kering...
Begitu juga berkesan untuk kahak...
Setiap kali selsema pasti ada batuk berkahak, pun Alhamdulillah cepat redanya...

Yelah semua tu atas izin Allah Taala juga kan...
Kita usaha mencari ubatnya setiap kali kita sakit dan cuba elak untuk sakit...
Itulah yang aku cuba buat...berusaha dapatkan apa saja yang terbaik untuk Adam
Kita hanya mampu merancang Tuhan saja menentukan...

Lagi pula kitapun sedia maklum khasiat susu kambing ni kan..
Apa-apa pun semua atas izin Allah Taala...

Itu saja untuk entri kali ni..terima kasih sudi singgah...Hehehe

2 comments:

  1. Oh really? Might be good, cause I have flu and cough for weeks already >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...boleh cuba nak2 lagi sekarang ni musim demam selsema cirit birit dan muntah...

      Delete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...