Recent Posts

Search This Blog

Wednesday, 12 February 2014

Cuti Hari Natal 2013 Di Perlis

ASSALAMU'ALAIKUM

Bosan asyik sebut Hari Krismas, kita tukar angin sikit sebut Hari Natal.
Terlepas pandang pula masa cuti Hari Natal tahun lepas kami ambik peluang balik Perlis.

Masa tu boleh dikatakan musim sejuk. Tidur malam tak perlu dah bukak aircond. Selalu tu berbahang. Perlis kan memang terkenal dengan suhu tingginya, tempat panasnya, berbahangnya tapi hari tu kami balik macam di Cameron Highlands pula.
Walaupun hari cerah tapi angin sejuk sepoi-sepoi bahasa.

Macam biasa, enjoy habis-habis selama balik kampung tu. Sebab tau lepas ni mesti dah susah nak balik Perlis lagi. Almaklum jauh 1 hal, cuti encik suami pula tak banyak. Kedekut betoi company tempat dia kerja tu. Menyampah tau!

Sementelah susah nak balik selalu, sempat juga snap beberapa gambar masa kami bawak Mak Abah berjalan ke Kuala Perlis.
Makan di tepi pantai lagaknya.
Pantai yang airnya tak ada. Hahahaha.




Taraaa! 
Hasil Abahnya menangkap gambar masa bersantai di tepi pantai Kuala Perlis tempoh hari.
Mamanya pun sibukkan diri masuk sekali. Hehehe.
Mak Abah sibuk menunggu di meja sebab Abah dah tak larat nak berjalan sangat.
Kami sibuk ber-shooting. Hehehe.

Rindunyalah kampung Perlis nih.
Entah bila lagi boleh balik ke sana :(

Harap Mak Abah sihat-sihat saja di sana ye.
Anak sentiasa mendoakan Mak Abah sentiasa.
InshaaAllah berkelapangan berkesempatan panjang umur ada rezeki, kami balik lagi jenguk Mak dan Abah ye.



No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...