Recent Posts

Search This Blog

Wednesday, 12 August 2015

Kurang Sihat


ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat pagi semua...pagi ni bangun pagi badan sungguh tak selesa.
Terjaga macam biasa jam 5 pagi, terus terasa perut tak sedap, kepala pening semacam.

Terus ke bilik air...!
Munttaaaahhhh!!

Dah kenapa dengan aku hari ni? Entah larat ke tidak ni nak pergi kerja?!
Gambar di atas sekadar hiasan ye. Mustahil aku macam tu. Muntah pun masih tampak sopan gitu. Huhuhuhu.

Rupanya baru teringat malam tadi aku perut kosong makan kacang.
Memang berangin satu badan.
Mencari minyak cap kapak sapu-sapu. Alhamdulillah reda sikit lepas baring.

Pengajaran untuk hari ni, walau sepenat mana pun, cuba juga jamah sikit apa-apa makanan yang menyihatkan sebelum tidur. Jangan dibiarkan perut kosong.




No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...