Recent Posts

Search This Blog

Thursday, 27 August 2015

Maajun Anggun Bestari


ASSALAMU'ALAIKUM

Dikala menunggu jam 5.15 petang....bolehlah update blog ni pulak
Tadi masa rehat, kejar masa update Facebook, iklan-mengiklan sana sini...

By the way, ada sesiapa yang pernah consume MAB atau Maajun Anggun Bestari ni tak?

Hmmm...sebenarnya sejak beberapa hari ni aku macam terfikir-fikir untuk beralih arah dari maajun ni ke jamu. 
Kenapa? MAB tak OK ke?
Hmmmm...

Bukan tak OK...aku amalkan pengambilan MAB ni sejak dari aku lepas pantang lagi.
Boleh kata umur anaklah kot.
Hampir 2 tahun setengah.

Tujuannya sebagai perancang keluarga.
Alhamdulillah memang berkesan buat masa ni.
Tapi agaknya badan aku dah imune keberkesanan bab memberi tenaga tu dah berkurang...bab mengekalkan berat badan ideal tu pun dah berkurang...

Hahahahaha...
Alasaannnnn~

Pada sesiapa yang nak merancang keluarga secara tradisional aku sarankan MAB ni.

Memang SUPERB!

P/S: Pada sesiapa yang ada pengalaman dengan JAMU mohon kongsi di ruangan komen ye

2 comments:

  1. Assalamualaikum Fara. Makjun ada khasiatnya yg tersendiri, tapi setakat ni saya belum pernah mengamal pengambilan makjun

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumussalam..
      hehe thanks sudi singgah komen..mmg lah xpernah ambik sbb awk laki haha..
      tp boleh try suggest dkt ur wife or sister..hehe

      Delete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...