Recent Posts

Search This Blog

Friday 13 July 2012

SELAMAT HARI LAHIR ALONG



ASSALAMU'ALAIKUM

Baru seminggu lepas aku buat entri ucap Selamat Hari Lahir Abah...
Minggu ni sekali lagi aku mengulangi entri yang hampir sama tetapi khas untuk Along aku pulak!
.....Hehehehe....

Alhamdulillah walaupun aku ada seorang saja Abang dalam dunia ni...tapi dia sajalah satu satunya Abang yang aku ada...
Dialah Abang aku dunia akhirat yang sentiasa dalam hati aku...
Aicehhh tiba tiba nak emosional pulak..

SELAMAT HARI LAHIR ALONG!

Tanggal 13-07-2012, genap umur Along aku 30 tahun!
Along dah 30 tahun ok!

Didoakan sentiasa bahagia disamping isteri tercinta dan anak tersayang.
Semoga dimurahkan rezeki, didoakan panjang umur untuk terus berbakti kepada agama dan bangsa...
dah macam ucapan tentera dah aku rasa...

Happy JULY for both of you ABAH and ALONG!

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers