Recent Posts

Search This Blog

Monday 16 July 2012

Newborn Baby


(Google Image)

ASSALAMU'ALAIKUM

Kemalasan untuk update blog sendiri, kerajinan blogwalking blog orang lain. Hehehe...
Newborn baby tajuk entri aku kali ni sempena aku pergi melawat seorang kawan lama aku tengahari semalam di Hospital Putrajaya yang baru saja menerima cahaya mata hari Sabtu lepas.
Alhamdulillah syukur....
Semuanya selamat...si bayi selamat, si ibu pun selamat.
Berat bayi 3.31 kilogram. Alhamdulillah sihat! Comel!

Welcome to the world!
Selamat datang ke Bumi!

Hahahaha....
Didoakan menjadi anak yang solehah..Amin.

Mintak maaf aku terlupa nak snap gambar bayinya. Terpaksalah aku letak gambar dari Google Image sahaja. Hehehe.

TAHNIAH kepada kawan aku Mohd Mohamad Azim 
dan isterinya Nor Noor Afiza 
for getting that cute baby girl...
Noor Azzalea Mohamad Azim

The greatest gift from HIM to both of you.




No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers