Recent Posts

Search This Blog

Tuesday 1 October 2013

TRADE-IN SPECIAL (PPSU PIGEON BOTTLES)



ASSALAMU'ALAIKUM

Alhamdulillah hari Ahad lepas tergerak hati nak ke kedai Manjaku. Tujuan asal nak mencari botol susu yang ada tempat pegang. Tetapi ternampak pula special offer dari produk Pigeon. Apa lagi memang aku dengan cik abang terus buat keputusan trade-in botol susu Adam yang lama (Pegion PP bottle). 

Semalampun mintak cik abang pergi trade-in lagi botol yang kedua. Pihak Pigeon menerima apa saja brand botol yang lengkap untuk mendapat harga istimewa botol PPSU mereka.

Wowieeee...! Adam dapat botol baru 2 botol dengan separuh harga!! Kami amat berpuas hati dengan botol susu PPSU Pigeon sebabnya sekiranya anak-anak kita minum pun InshaaAllah tak ada masalah susu meleleh keluar dari mulut, kalau botol terbalik pun InshaaAllah susu tak akan tumpah. Teknologi dari Jepun ni sangat recommended kepada semua ibu-ibu belikan untuk anak-anak.

InshaaAllah kalau ada rezeki lebih aku nak beli botol berpegang pula lepas ni. Hanya RM31+ kurang dari RM40 sahaja.


Produk ni juga sangat sesuai untuk melatih anak anda 3 bulan dan ke atas untuk belajar memegang botol tu sendiri semasa minum susu. Tunggu aku dah beli nanti baru aku boleh bagi komen dekat blog ye :)

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers