Recent Posts

Search This Blog

Thursday, 14 January 2016

Tahun Baru 2016


ASSALAMU'ALAIKUM

Kembali aktif dengan blog nampaknya kawan kita ni ye...hahaha...
Jangan hangat-hangat pisang goreng sudahlah ye...
Almaklum awal-awal tahun, masih ada kelapangan, rajin la menjengah ye?

Dah pertengahan bulan Januari dah yang oiii...
Baru nak update pasal 2016 ke?

Buat malu jakk...Hahaha..
Mana taknya, 2015 melabuhkan tirai pun aku baru nak berlabuh hari tu...
ni anggaplah baru nak melebarkan sayap 2016 walaupun dah tengah bulan...

Tahun baru aku di kampung halaman...saja bawa anak bujang bercuti jumpa Maktok dan Tok Bah. Lagipun dah lama tak balik sana. Rindulah katakan.

Aktiviti di kampung?
Hmm macam biasa, menternak lemak, makan macam-macam sampai tak ingat baju dah makin mengecut!

Alhamdulillah Abah pun nampak makin sihat lepas keluar wad bulan 11 hari tu.
*Ni dikira imbasan 2015 serba sikit ye

Dah boleh berjalan walaupun masih menggunakan tongkat...tapi syukur sangat dah tu.
Dah boleh diajak berjalan sampai ke Kuala Perlis mencari ikan bakar berulam, nasik putih berkuah. Amboiii bukan main menu! 
Gambarnya harap maaf, tak ada sebab terlalu gelojoh makan sampai terlupa nak snap.

Aktiviti di kampung selama 6 hari berlalu dengan cepat, kembali ke Kuala Lumpur, berpijak pada bumi yang nyata semula, rutin harian bersambung seperti biasa.

Apa-apapun Alhamdulillah masih dipanjangkan umur, diberi kesempatan untuk menghirup udara sampailah ke hari ini.

Semoga di tahun baru, ada perubahan positif lebih dari tahun sebelumnya InshaaAllah.

Senang-senang, sudi-sudikanlah menjengah saya di laman FB Fara Ada.
Di sana saya lebih aktif berbanding sini. Hehe.

SEKIAN


No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...