Recent Posts

Search This Blog

Wednesday, 19 September 2012

Pakat Pakat Mengandung?



ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat pagi semua...macam biasa greeting yang membosankan daripada aku setiap kali update entri.
Hehehe...
Tajuk entri aku kali ni pelik sikit sebab aku dah tak tau nak letak tajuk apa.
Apa maksud tajuk entri aku kali ni?

Maksudnya, aku dapat berita gembira daripada kawan kawan baik aku bahawasanya dorang pun tengah berbadan dua juga.
Alhamdulillahhhh...syukur kepadaNya. Agaknya memasing rezeki selepas bulan Ramadhan yang baru saja meninggalkan kita.

Kawan aku yang pertama dari Butterworth. Kawan aku seuniversiti dulu. Ruziana Shuib atau Zana panggilan manja dia. Dah masuk 10 minggu lebih dah kalau tak silap aku. Sekarang ni tengah alah teruk katanya. Muntah bagai. Pening nak pitam semua ada.
Yang sorang lagi pula kawan aku dari sekolah menengah. Asma Dat atau pun lebih senang dipanggil dengan nama Asma.
Aku baru sahaja tahu yang dia dah masuk 5 minggu lebih. 

Alhamdulillah..semoga semuanya selamat, ibu dan kandungan sekali sentiasa sihat hendaknya, dan didoakan semoga kandungan memasing sihat membesar, seimbang dunia akhiratnya InsyaAllah..Amin.

P/S: Aku? Alhamdulillah hari ni dah masuk 9 minggu 2 hari InsyaAllah sentiasa menunggu....dan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk semua..Amin

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...