Recent Posts

Search This Blog

Friday, 7 September 2012

My Happy Moments Begin...Again..I'M PREGNANT!



ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat pagi semua...
Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan hari ni untuk menyedut udara di muka Bumi Allah SWT ini.
Alhamdulillah...Syukrannn...
Tetiba nak cakap Arab pulak pagi ni ye..

Disini ingin saya menyatakan rasa maaf saya kerana lama tak update blog LG. Seperti entri entri yang sebelum ni saya selalu update mengenai kesihatan yang kurang mengizinkan saya untuk aktif berblog.

Tak sihat lagi ke?
Ehh...sekarang dah sihat dah Alhamdulillah cuma sesekali tu terasa pening sahaja.
Segala persoalan terjawap selepas balik semula ke Kuala Lumpur selepas raya kenapa aku sentiasa tak sihat adalah kerana aku MENGANDUNG!!

Alhamdulillah sekali lagi...
MY HAPPY MOMENTS BEGIN...AGAIN!

Maka bermulalah saat yang paling gembira dalam hidup aku dan orang rumah aku tanggal 26 Ogos 2012 SEKALI LAGI selepas buat ujian kehamilan. Alhamdulillah selepas beberapan dugaan, Allah berikan kami rezeki yang tidak ternilai dalam hidup kami.
Kenapa aku cakap SEKALI LAGI? Sebab...dalam hidup kita ni sentiasa ada saat paling gembira yang sentiasa berulang ulang...maksud aku..Allah SWT sentiasa memberikan saat gembira itu kepada hamba hambaNYA..cuma kita je tau menghargainya atau tidak...

Apa apa pun sekadar ingin berkongsi berita gembira ni dan berharap pembaca juga turut mendoakan kami sekeluarga :) InsyaAllah

4 comments:

  1. congratulation~~~~
    jaga diri kandungan elok2 na..kui2..

    ReplyDelete
  2. hehehe mekaseh cuyaaa...
    dah tak rahsia lagi dah...
    sesape kawan kita bc kt sini tau le..selain tau dr kak zati ..wakakaka

    ReplyDelete
  3. Dah agak dah... TAHNIAH fara

    ReplyDelete
  4. makaseh pah :)
    doakan aku sama

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...