Recent Posts

Search This Blog

Friday, 11 January 2013

Muhammad Zahin Irfan Yuslizal


ASSALAMU'ALAIKUM

 
Nampak sangat aku tak ada kerja hari ni kan?
Almaklum hari Jumaat katakan....besok cuti , hari ni memasing dah malas nak fokus kerja sangat. Hahaha.

Uikksss...aku belum bersalin lagi! Gambar atas ni sebenarnya anak kepada sepupu aku.
Hari minggu lepas aku ada balik ke kampung kejap. Sempatlah aku singgah rumah sepupu menjenguk anak dia yang baru dilahirkan secara ceasar pada 30 November 2012 hari tu.

Alhamdulillah selamat sihat je dia.
Nama dia MUHAMMAD ZAHIN IRFAN BIN YUSLIZAL

Comel kan? Hehehe semua bayi dalam dunia ni memang comel dengan bau dia yang menusuk tu boleh buat kita ketagih nak cium cium dia.

Semoga maknya IRDA SYAHIRA BINTI KHAIR ANWAR pun cepat cepat sembuh dari luka jahitan dan selamat kembali bekerja tak lama lagi. Kejap je rasa dia berpantang.

InshaAllah my turn this coming end of April! Bermarathon aku dengan sepupu mengandung lepas tu bersalin. Hehehe.
 Doakan aku ye.

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...