Recent Posts

Search This Blog

Friday 11 January 2013

Set Bersalin Shaklee, Loose Pack Nona Roguy

ASSALAMU'ALAIKUM

Buang tebiat pepagi hari ni, aku terajin nak update entri di blog aku ni.
Haihhh...mintak maaflah ye, sejak 2 menjak ni memang aku post pasal set bersalin, supplement ibu mengandung aje. Macam aku sorang je yang pernah mengandung kan? Tapi hade haku kesah? Blog aku kan....kalau rasa bosan then tak payahlah baca.

Sebenarnya ni lebih kurang macam entri tertunggaklah sebab rasanya hujung tahun lepas aku ada update pasal set bersalin apa yang akhirnya aku pilih.

Macam dalam gambar hiasan di atas, ya, aku memilih Set Bersalin Shaklee yang terdiri daripada 4 vitamin asas iaitu:

a) B Complex
b) VitaLea
c) Vitamin C
d) Zinc Complex

Dengan tambahan lagi 2 vitamin:

e) Alfalfa
f) Lecithin

Reasons aku memilih set bersalin ini sebabnya, aku sendiri pun belum pasti samada aku akan bersalin normal atau sebaliknya. So, set bersalin yang tidak panas begini sebagai tindakan play safe aku disamping ramai pengguna mengakui keberkesanannya untuk merawat luka dengan cepat dan dalam masa yang sama untuk penjagaan badan dalaman dan luaran. 



Untuk loose pack pula aku mengambil keputusan untuk membeli produk Nona Roguy yang berperanan untuk disapu ke bahagian tertentu sebelum memakai bengkung. Minyak ini juga sebagai tindakan play safe aku juga sebab ia sesuai untuk ibu yang deliver secara normal atau sebaliknya.

Harap kepada sesiapa yang masih ragu ragu untuk memilih set bersalin anda, entri kali ni membantu anda untuk membuat penilaian. Walaupun tak banyak sebab aku malas nak explain kebaikan setiap set, bolehlah merajinkan diri anda meng-Google sendiri ye. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers