Recent Posts

Search This Blog

Friday, 11 January 2013

Minute Maid Pulpy

ASSALAMU'ALAIKUM

Sekarang ni aku dok gian minum benda ni...hahahaha...semuanya gara gara orang rumah aku la ni...
tapi tak la setiap hari..kalau terasa nak minum masam memang aku mencari air ni..hehehe
sedappp...
tak semanis Twister...kiranya sedang sedang je lah
elok la untuk aku yang sedang memboyot ni untuk kurangkan pengambilan gula dan garam kannn....
kalau rasa terlebih minum manis atau makan masin..cepat cepat topup dengan air kosong banyak banyak sampai asyik berulang ke bilik air pun tak apa.

Promote tanpa dapat apa apa bayaran komisyen ye haha...
try la ye sesiapa yang tak pernah merasa tu...
ada perisa orange, mango & tropicana....


3 comments:

  1. hehehehe...yan, p caik kt kedai mesti ada punya..mana la tau kena dengan selera yan..pasni yan pulak gian nk minum air ni..

    ReplyDelete
  2. saya ahad kene keje....

    saya dah update...
    hope dapat tolong walaupun agak susah.... :(

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...