Recent Posts

Search This Blog

Monday 31 March 2014

Cerita Cinta AHMAD AMMAR



ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat petang...

Pernah dengar tak ungkapan seperti di dalam gambar di atas?
"Dunia Biarlah Berpenat Akhirat Tempat Aku Berehat"
Perjuangan yang belum selesai....



Ungkapan tu sebenarnya dari buku Cerita Cinta AHMAD AMMAR.

(BEST SELLER!)


Aku beli buku ni last Friday on 28th March 2014 hanya RM23.00 sahaja keluaran Karangkraf.

Terpanggil nak beli buku ni sebab tertanya-tanya betulkah seperti yang didengar betapa hebatnya hamba ALLAH ini...

Aku baru start baca introduction Jumaat lepas ni sesambil tunggu encik suami sampai.
Blackout pulak office masa tu. Tergerak hati nak mengoyak plastik yang membalut dan buka untuk baca...

Sejujurnya walaupun baru saja baca introduction buku ni...hati aku rasa macam berdebar sikit.
Berdebar sebab apa?
Takut?
Nervous?
Envious?
Teruja? 
Uishhh...haha
Sebenarnya terasa tak sabar tunggu Isnin untuk sambung baca tapi sedar diri masih ada 2 buah buku yang belum aku habiskan.
Asyik separuh jalan. Hahahaha....

Entri ni just nak share yang aku dah capai hajat aku nak memiliki buku ni...
Tunggu ye aku baca nanti...Sabar sabar...
Bila dah baca baru aku boleh kata recommended atau sebaliknya...
Tapi dari pendengaran aku buku ni sangat membawa makna kepada setiap pembacanya..
Tak rugi kalau beli dan baca menambah ilmu...hehehe
Tinggal nak tak nak je, tinggal rajin tak rajin je nak memilin setiap hurup dan kata ayat di dalamnya...
Hehehehe

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers