Recent Posts

Search This Blog

Monday 31 March 2014

Tiket Bas!



ASSALAMU'ALAIKUM

Masih ingatkah anda semua dengan benda ni?
Yessss!! Tulah dia tiket bas masa zaman kita sekolah rendah...eh tak boleh cakap zaman sekolah rendah sebab mungkin ada di antara pembaca lebih berpengalaman makan garam dari aku..
hehehe
Ni boleh dikatakan arena 90-an dan sebelum kot kan?

Sangat nostalgia bagi aku!
Dulu aku suka betul simpan tiket bas ni...
Warna warni di Hari Raya je rasa...hahaha

Tapi sekarang dah tak ingat ke mana menghilangnya segala khazanah ni...rugi betul rasa tak simpan betul-betul..

Masa ni mengingatkan aku kepada arwah Mak Andak dan Mak Cik yang suka naik bas ke pekan.
Akupun kadang tu menyibuk juga menunggu di depan rumah Mak Tok dan Tok Wan semata-mata nak ikut makcik aku ke pekan. Seronok betul disponsor tambang naik bas. Hahaha.

Rindu sangat-sangat masa ni.
This brings BACK so much memories!!

Kalau aku nak list kan segala memories tu dekat sini memang tak kan ada terbaca pulak nanti sebab entri aku akan jadik panjang mengarut segala macam mak nenek.
Hehehehe.

Kalau korang ada cerita nak dikongsi bersama pasal TIKET BAS ni...sudi-sudi lah tinggalkan komen di bawah yeee...

RINDUNYA!!

P/S: Ruginya rasa anak-anak kita tak sempat merasa semua ni...suasana kekampungan yang sangat-sangat damai :) All were passed and it brings back so much memories that I'll never regret!

1 comment:

  1. I'm not sure why but this blog is loading very slow for me.
    Is anyone else having this issue or iss it a problem on my end?

    I'll check back later on aand see if the problem still exists.

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers