Recent Posts

Search This Blog

Monday, 1 August 2011

PUASA DAY 1


ASSALAMU'ALAIKUM......


....haa yelah yelah aku tak membebel bab puasa la hari ni..sebab aku yakin mesti ramai lagi blogger lain yang bercakap pasal puasa pertama hari ni kan? hehehe...dah tu aku nak membebel apa kalau da semua blogger lain cakap pasal puasa pertama?

hehehe biasa la aku membebel benda merepek tak sudah...tapi aku nak jugak tanya..amacam puasa pertama tahun ni? OK ke KO? hahaha...
selalunya kalau orang bercakap pasal puasa...terlalu sinonim dengan pasar ramadhan atau aku lebih suka panggil PARAM...hahaha.setiap tahun memang param la tempat aku caik makanan berbuka aku...kadang kadang jemu..aku masak je sendiri...masak apa? masakan bujang je...asal terisi perut ni ha...

aku tak pasti la dapat update blog ni hari hari ke tak...dengan keja yang agak memenatkan otak kat pejabat tu membuatkan aku kurang selera nak mengadap lappy aku ni selalu...sudah la setiap hari hampir 8 jam lebih mengadap lappy je keja aku...nak buat macam mana kan..dah memang...lappy ni la makanan aku..punca hasil pencarian aku duduk di perantauan ni...ecececece ayat sedey pulak kaann...hahaha...

....apa apa pun CHILL!! 

juadah berbuka aku hari ni hanya ini sajaaaa.....


terima kasih ye en.Google! gambo ni indah rupa dari rasa je...taste tak berapa la lidah aku arini...mungkin aku kepenatan agaknya...sempat makan 3 potong aku dah tak larat nak habis kan...

aku kasik budak rumah je habis kan...hehehe...

SELAMAT BERPUASA SEMUAA!!!

Jangan lupa niat ye malam ni sebelum tido...hehehe

2 comments:

  1. puasa OK je hari ni..hari ni PARAM penuh la..ramai sgt org..malas nak g redah..hee~

    ReplyDelete
  2. @Ezad...ada ke param xpenuh?? hehe dah nama pun param kan..semua org kerumun nak beli juadah berbuka..ezad masak sendiri lah...xyah redah..hehehe Selamat Berpuasa Ezad:)

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...