Recent Posts

Search This Blog

Monday, 1 August 2011

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN...


ASSAMU'ALAIKUM...

...selamat pagi semua...bangun sahur tak ni? ehehehe..orang lain aku tengok dah berhari hari sibuk post entri pasal bulan Ramadhan 1432H tahun ni....aku, hari pertama puasa baru terhegeh hegeh nak post kan? hehehe...takpelah...masih belum terlambat...ada jugak niat nak post kan? macam bersahurlah...asal bersahur..makan apa pun takpe...asalkan ikhlas bangun ambik berkat berpuasa dengan bersahur...aicehhh~  

dikeheningan pagi ni...aku ingin mengucapkan 
....SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA pada tahun ni....moga bulan Ramadhan kali ni lebih bermakna dan diberkatiNYA....

aku tak reti nak buat ayat bunga bunga macam orang lain...aku straight to the point jelah ye...hehe...walaupun tahun ni sekali lagi macam biasa..berpuasa jauh dari keluarga...aku tetap terasa berbangga bersyukur Alhamdulillah sebab aku masih sempat untuk berpuasa....InsyaAllah mudah mudahan lagi bersemangat tahun ni...

.......sejujurnya memang aku rindu masa bulan bulan puasa yang lepas.....pegi tarawikh dengan Mak Aba......dan Along...tapi sekarang aku pun dah diperantauan..Along pun dah ada keluarga sendiri...wahhhhh...InsyaAllah...walaupun keadaan tu dah berubah mengikut peredaran masa...setiap tahun bulan puasa tetap ada untuk aku...

.....tahun depan InsyaAllah kalau dipanjangkan umur...aku tak berpuasa sendirian lagi... ~^_^~ bersama samalah kita memperbanyakkan amalan sunat dalam bulan Ramadhan tahun ni....

-Selamat Berpuasa di bulan yang penuh barakah ni kepada semua!-


3 comments:

  1. samat berpuasa ya Ada....huhu lama x datang jengukkk....n samat berbuka puase la ya....

    ReplyDelete
  2. @zana...macehh....selamat berpuasa jugak ye zana..a'a lama betul zana tak datang jenguk sini...hehe

    @Xavi De...selamat berpuasa pakcik!! hehe

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...