Recent Posts

Search This Blog

Friday, 26 August 2011

Hujan Di Hari Terakhir...

(Sumber :: Mr.Google)


Assalamu'alaikum...

Selamat petang semua....hmmm sunyi betul la hari ni dekat opis...orang lain semua da balik. Tinggal aku dengan Kak Faizah je belum balik. Kak Faizah tunggu suami dia jemput. Aku? Aku tunggu suami hujan reda baru aku nak boleh redah jalan ke stesen LRT terdekat. Hehehe...

Bos aku benarkan kami satu opis balik awal hari ni. Half day dalam perkataan lain. Kot kot ada yang tak paham bahasa melayu. Nak kena cakap omputeh la sikit kan. haha...

Tadi aku pulun nak siapkan kerja. Tu sebab aku tangguh nak balik. Sekali..hujan rahmat pulak. Alhamdulillah. Ramadhan dah ke penghujung...Syawal pulak bakal menjelma. Sedih kan? Tah kan tahun depan aku sempat ke tidak nak jumpa Ramadhan lagi. InsyaAllah mudah mudahan di panjangkan umur. Ameen.

Oleh itu dengan skemanya aku ingin mengambil kesempatan di kala kesunyian kebosanan tak tau nak buat apa dekat opis ni....untuk mengucapkan...


P/S: Hameekk....tak da gambo tupat..pelita bagai..aku hentam kasik korang gambo nih! Haha...aip2 jangan kutuk...makhluk Allah gak tu..dia nak beraya jugak..kekeke...


Update: tukar gambar atas kehendak beberapa orang yang tak berapa faham kenapa aku letak gambar raya yang tak ada kena mengena dengan raya..hahahaha

Take care korang...jumpa lagi lepas raya~


4 comments:

  1. segannakletaknama27 August 2011 at 11:09

    weh, aku ingatkan gambo montot..oopss... first impress..huhu
    Selamat hari raye, maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  2. @segannakletaknama gambo montot??? deng! tlg jangan otak ijau buleh? hukhuk...

    ReplyDelete
  3. apa kaitan dragonfly ngn raye...? hehe

    ReplyDelete
  4. @Xavi De ntah la pakcik...para pun xtau..sbb asyik tengok gambo ketupat pelita je semua...sekali jumpa gambo tu..letak jelah...hahahahaha

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...