Recent Posts

Search This Blog

Sunday 12 August 2012

HARI PUASA KE-23 : Alhamdulillah..Aku Makin Sihat!



ASSALAMU'ALAIKUM

Alhamdulillah...hari ni aku rasa better dari hari sebelum sebelum ni. Aku dah makin sihat!
Keputusan ujian darah pun, Alhamdulillah, aku normal. Cumanya kalau aku masih demam lagi dalam tempoh 2 hari ni, aku dinasihatkan untuk ke klinik tu semula untuk buat pemeriksaan lanjutan.

Setakat ni aku dah tak demam cuma kalau aku aktif bergerak sikit, haa mulalah kepala aku nak pusing.
Tapi Alhamdulillah, setakat pusing sikit sikit tu InsyaAllah aku boleh lagi handle. Kalau sampai terasa nak pitam tu yang aku tak boleh nak handle.

Hari ni aku ambil peluang rehat sepenuhnya di rumah.
Aku dan orang rumah aku langsung tak ke mana-mana.
Duduk je di rumah layan televisyen dengan internet. Huhuhu.
Catat rekod jugak orang rumah aku cakap.
First time dia boleh bertahan tak keluar rumah sehari suntuk katanya..hehehe..

Terima kasih sebab sudi teman rehat di rumah ye :)
Besok kerja!!!!


MODE: Malas nak pergi kerja besok sebenarnya. Huhuhu. Nak je goyang kaki duduk rumah. Hehe

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers