Recent Posts

Search This Blog

Thursday 9 August 2012

HARI PUASA KE-20 : Demam berterusan...






ASSALAMU'ALAIKUM

Dari hari Sabtu demam lagi selepas kebah demam tonsil hari tu..asyik on off tanpa sebab yang munasabah.
Semalam aku MC sebab dah tak larat sangat rasa nak kerja.
Selasa malam aku pergi klinik, tapi doktor tak dapat kesan apa apa yang mencurigakan walaupun aku dah informed doktor yang aku asyik demam dari hari Sabtu lepas...
Doktor cuma bagi aku ubat antibiotik, ubat demam dan ubat 'sejuk' pun ada?!

Pertama kali aku dapat ubat 'sejuk' ni.
Dah demam, memanglah akan terasa seram sejuk je badan kan..?
Tapi boleh pulak doktor tu bagi ubat macam tu.
Malas aku nak Google fungsi sebenar ubat tu.

Petang semalam, apabila demam panas dah kebah, bersambung pula dengan demam selsema.
Haishhh...
Malasnya aku nak pergi klinik lagi.
Aku datang je kerja hari ni macam biasa.
Duduk kat rumah sesorang pun bosan juga.
Sudahlah internet tak ada.
Laaaagii aku bosan.

Kenapa aku asyik demam je niiiii...??
Tak cukup rehat ke?
Badan overlimit kerja ke?
Dugaan untuk aku di bulan puasa tahun ni.
Berpuasa dalam keadaan kurang sihat...
Semoga menghapuskan segala dosa dosa kecil aku selama ni...
Aminnn...

MODE : Nampak gaya aku kena pergi klinik lagi hari ni..mintak reference letter ke hospital sebelum orang kat umah aku tu membebel sepanjang masa....huhuhu

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers