Recent Posts

Search This Blog

Tuesday, 7 August 2012

HARI PUASA KE-18 : Asyik demam...



ASSALAMU'ALAIKUM

Dah masuk puasa yang ke 18 pun hari ni.
Macam kejap sangat je dah masuk fasa hujung bulan Ramadhan.

Dah masuk kali ketiga jugak aku rasa aku asyik demam.
Haishh...on off je demam aku ni pun.
Pergi klinik, doktor cakap tak ada apa apa.
Cuma demam tonsil.
Lepas makan ubat dan antibiotik, Alhamdulillah dah kebah.

Ini demam balik??
Ya Allah, dugaan betul rasa. Sebab badan terasa sangat penat.
Lenguh sana sini.
Hmmm...mungkin aku terlalu banyak fikir dan kurang rehat kot.
Sejak dua menjak ni memang aku terasa macam aku overwork
Overwork apa??
Hmmm...macam macam...
Mungkin aku terlalu nak semua benda selesai dalam satu masa.
Semua benda aku nak pulun siapkan..
Sampai tak sedar yang badan sendiri dah overlimit.

Ya Allah Ya Tuhanku...Kau berikanlah aku kekuatan dan kesihatan.
Banyak lagi urusan yang belum selesai.
Aku kena sentiasa sihat.
Amin Ya Rabbal 'Alamin.

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...