Recent Posts

Search This Blog

Saturday 17 November 2012

Kisah Pagi, Sarapan Pagi

(Sekadar hiasan dipetik dari URL seperti yang tertera)
ASSALAMU'ALAIKUM

Selamat pagi semua :)
Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT yang kita masih diberi peluang hari ni...

Awalnya aku online hari ni kan? hehehe..
Aku bangun Subuh tadi terus dah tak boleh nak lelap balik. Selalu tu kalau hari kerja bukan main berat lagi mata aku. Hari ni segar bugar pulak kan...baik aku bangun siapkan sarapan untuk orang rumah sesiap sebelum aku pegi appointment dengan doktor pagi ni.

Gambar kat atas tu sekadar hiasan je ye yang aku ambik dari blog seorang hamba Allah ni.
Nasi goreng tom yam dia lebih kurang sama je dengan rupa nasi goreng aku pagi ni..rupa lebih kurang..rasa mungkin berbeza...hehe
Kalau nak resipi bolehlah masuk blog dia ye...terang lagi bersuluh resipi dia dengan resipi aku tak sama sebab resipi aku selalunya resipi campak campak...
Haru biru je kalau aku taip resipi kat sini bagi korang...haha..
Atau banyak lagi resipi nasi goreng ni kat dalam internet. Apa yang korang perlu buat cuma taip dan meng-google sahaja...berderet dari atas saaaammmpai bawah link resipi.

Hmmm asalnya pagi ni aku nak meng-edit blog aku satu lagi...tapi kebekuan idea pulak sebab semalam cousin aku bagitau dia tak nak pulak letak sekian sekian idea...
So, sekarang ni aku tengah berfikir apa yang paling sesuai aku buat untuk blog cousin aku tu.
Eh apa ni kejap blog aku, kejap blog cousin. Blog siapa sebenarnya ni kan?
Hehehe sebenarnya aku tolong cousin aku buatkan dia 1 blog. Itu ajeee....hehe..

Ok lah aku rasa aku dah dapat idea. Entri aku sekarang ni pun dah lari topik dari tajuk asal kat atas tu.
Nanti rerajin aku menaip lagi ye :)




No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers