Recent Posts

Search This Blog

Tuesday, 17 June 2014

Pelancaran Edisi Terhad Ulu Yam di Liverpool 2 (UYDL2)!


ASSALAMU'ALAIKUM

OK ni dah kali kedua aku dok sebut pasal abang Nazali Noor.
Peminat ke? Bukan dia peminat aku tapi aku yang peminat dia.

Ye keee?
Hehehe tak lah fanatik sangat cumanya aku suka penulisan dia dalam buku UYDL keluaran pertama dulu plus segala motivasi di laman sosial FB dia.

Memberi perangsang juga sesekali baca sebab aku memang teringin nak berhijrah ke negara orang mencari suasana baru. Kononnyalah!

InshaaAllah apa-apapun biarlah jejakkan kaki dulu ke Mekah kan?
Tu lebih diutamakan semoga ada rezeki dipanjangkan umur 
...aminnn...

Jangan lupa hadir di majlis pelancaran edisi terhad buku kedua Abang Nazali Noor ye!!!
Cuba beli, cuba baca, cuba fahami!

InshaaAllah anda akan jumpa kisah di sebaliknya hidup di negara orang nih...


4 comments:

  1. memang best buku UYDL .. abg naz and kak ain pun friendly bila brjumpa.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Muhammad 'Afif Mhd Pauzi hehe sy masih belum berpeluang nak jumpa abg naz dgn kakain dok jumpa dlm page FB dia je lah...update status dia...tq sudi singgah... :)

      thanks to abg naz juga sbb sudi singgah... mekaseh byk...
      xsangka pulak abg naz jumpa blog nih...padahal main up je entri..suka hati namanya..huhu

      Delete
  2. yep2..datang jejak kaki ke mekah dulu. lepas tu madinah. lepas tu baru negara lain. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Hafizin Jamil inshaaAllah moga dimurahkan rezeki dipanjangkan umur...aminnn :)

      Delete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...