Recent Posts

Search This Blog

Tuesday, 24 June 2014

Ramadhan 1435H 2014 : Menghampiri Bulan Puasa

(Kartu Bulan Ramadhan 2014)

ASSALAMU'ALAIKUM

Tak lama lagi bulan puasa...kurang seminggu ja lagi...apa agaknya persiapan kita ye?
Diharap apa sekali pun persiapan kita, mudah-mudahan dipermudahkan Allah SWT untuk kita jadik yang lebih baik InshaaAllah...

Bukan dalam bulan puasa ja tau...mudah-mudahan dengan azam baru di tahun baru, kita istiqamah sampailah ke bulan seterusnya jugak. Aminnnn...

Aku tengok tahun ni dugaan jugak la dengan jerebunya, dengan catuan airnya yang dah pun start di sesetengah tempat...tak taulah berapa lama pulak kali ni air kena catu ye...

Sudahlah bulan puasa tekak kering, air pun nak kering jugak...
Moga kita dipermudahkan seluruhnya untuk hadapi dugaan kali ni...

Selamat Berpuasa ye semua!!

No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...