Recent Posts

Search This Blog

Wednesday 27 April 2011

TECHNO #2 : BOB THE BUILDER IS REAL!!

Assalamu'alaikum...

Hehehe hari ni aku rasa macam nak post lebih dari 1 entri. Korang penah dengar tak BOB THE BUILDER? Tak penah?? Haishh dunia kanak kanak korang tak best la kalau tak layan kartun ni. Haaa ingat kan..kan? Dan dan ingat. Wahaha...


Aku layan jugak kartun ni kalau ada masa ter-remote 'tebisyen' tu tup tup haaa keluar kartun ni. Aku selalu terfikir alangkah bagus nya kalau Bob The Builder ni betul betul wujud dalam dunia nyata! Nak buat rumah main pasang siap je...nak buat toilet pun main pasang macam pasang lego je! Ada lagi! Nak buat jalan berturap bata tu..yang ada corak corak tu kan? Aku fikir dunia nyata sekarang jenuh la nak susun menda alah tu satu satu atas jalan raya yang panas terik tu.

Rupanya!!!!!?

Dah ada dalam dunia kita yang nyata ni!!!
Percaya tak?? Tak percaya? Haa meh sini aku tunjuk bukti bukti di tempat kejadian...tak percaya ek...tengok tengok! Jangan tak tengok!




Sekarang percaya ke tak??
Aku tak tipu la!!

:-P











LilySlim Diet days tickers

2 comments:

  1. ayoyoyooyo...btui ka ni fara??bg ade kt mesia,br besh cam gini...ngehehehe

    ReplyDelete
  2. betoi la sue..xkan la aku ni rajin sgt nak p super impose semua gambo2 tu sue...mana aku nak caik mat salleh pakai baju cm bob the builder tu..hehehehe

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers