Recent Posts

Search This Blog

Tuesday, 26 April 2011

ABAH DAH BOLEH MAKAN NASIK

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh

Selamat petang everybody! :)

Hmmm hari ni dah masuk 26/04/2011 Selasa bersamaan dengan 22 Jamadil Awal 1432.
Dah masuk hari ketiga aku di KL setelah seminggu berkampung di Perlis. 

DAY 10

Aku bundle 3 hari sekali la ek. Sebab hari ni dah masuk Selasa. Aku sampai Kajang jam 6.30 pagi. Aku tunggu Along aku ambik di stesen hampir 1 jam baru dia sampai sebab dia habis keja jam 7 pagi. Aku terjelepok tepi jalan sebab terlalu sejuk dan mengantok malam tu atas bas aku tak boleh tido sangat.

Macam biasa setiap hari pagi siang dan malam aku akan telefon kampung tanya khabar Aba Mak. 

Yang menyenangkan hatiku hari ni....Alhamdulillah Aba dah boleh makan nasik! Sebelum ni asyik makan bubur nasik je. Itu pun sesuap dah muntah. Hari ni Alhamdulillah Aba dah boleh telan nasik walaupun sikit dan tak muntah. Syukur Alhamdulillah. Sekurang kurangnya kurang sikit seksa sakit dia muntah kosong tu.

Aku bersyukur kepadaMU YA ALLAH! Sebab makbulkan doa aku kurangkan kesakitan Aba aku walaupun sikit. Berkat doa Mak Along dan semua. Alhamdulillah. Moga moga Aba akan beransur pulih tak lama lagi. Aku tak sanggup tengok Aba aku menderita. Kalaulah boleh pindahkan kesakitan Aba pada aku. Aku sanggup YA ALLAH. Sesungguhnya KAU sedang menguji kami seluruh keluarga. 







LilySlim Diet days tickers
 




4 comments:

  1. doakan abah fara abang ngah!
    sampaikan salam fara pada kak ngah ye...

    ReplyDelete
  2. Rosefilia blogger26 April 2011 at 22:29

    saba bnyak2 beb, sy doakan aba awk cpt sembuh n sihat..

    ReplyDelete
  3. thanks pah! :) InsyaAllah ameen.

    ReplyDelete

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...