Recent Posts

Search This Blog

Sunday 15 May 2011

Aku Rasa Macam Nak Belasah Orang

Assalamu'alaikum...

Waaaaaaa dah lama beno aku rasa aku tak update blog. Asal aku nak masuk blog je error. Aku tak pasti samada aku sorang je mengalami masalah yang sama atau orang lain sama jugak. Ahhh tak kisah la kan asal dah boleh masuk...Hehehe Alhamdulillah...boleh lah aku lepaskan gian jari jari aku ni nak menaip.

Wooo dalam 2 hari ni aku betul betul rasa macam nak belasah orang je. Kan best kalau ada punching bag kat rumah. Boleh jugak aku lepaskan geram aku. Kang terlepas kat manusia betul kang..tak pasal masuk paper lak kang. Hahahaha....


Aku penah tau berangan nak ada bilik gim sendiri...tak pun paling kurang ada benda alah lantun lantun ni pun jadiklah tempat aku lepaskan geram aku. Wuwuwuwu...tak kisah la orang nak kata aku ganas ke apa..dari aku dok pendam buat jantung aku sakit...baik aku lepas kan dengan cara macam ni..kan? Nak lepaskan dengan kata kata kang orang kata aku ni kurang ajar. Tak pun kuat melawan. Atau boleh jugak orang gelar aku kuat memberontak. Aku ni pun manusia biasa..ada perasaan. Kalau dah hari hari asyik dipersalahkan atas perkara yang aku sendiri pun tak tau pucuk pangkal nya...sikit sebanyak hati aku ni pun terguris jugak. Aku bukan spender...aku bukan tunggul..aku bukan kayu...!!! adehhh...

Memang entri aku kali ni kasar sikit kot bunyik nya bahasa aku. Haa bagi kawan kawan aku yang tak berapa setuju dengan entri entri aku sebelum ni...sebab katanya tak suit dengan aku untuk berjiwang keparat. Haaameeekkkk entri kali ni agak agak suit tak dengan aku? Ahahaha...credit to Azim.




2 comments:

  1. woit...awat kredit kt azim je...ak pn nk gk kne kredit...waakakkakaka....

    ReplyDelete
  2. wahahaha hg xpenah kondem aku...kekeke...azim sorg ja...pali pun sama...tp xdirectly ngutuk aku..kakaka

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers