Recent Posts

Search This Blog

Monday, 30 May 2011

TECHNO #3 : Tikus Canggih dalam Rumah

Assalamu'alaikum...

Selamat pagi semua. Dah jam 7.19 pagi. Aku ingatkan nak tido semula lepas Subuh tadi sebab rasa badan tersangat sangatlah penat. Tapi dah tak boleh tido pulak bila kepala sendiri confuse hari ni cuti ke kerja?! Hakhak...kenapa la dengan ko ni pompuan? Dah dah wake up!

Sekali lagi aku terjumpa something dalam peti surat emel aku. Wakakaka tetikus paling menarik pernah aku tengok. Korang aku tak tau lah. Mungkin dah biasa tengok kan?! Uwaaaaa nak satuuuuu....! 



Hohhh jenuh haku dok meng-upload gambo gambo ni....secanggih mana pun tikus tikus ni...aku tetap nak Graphic Tablet jugak!...
Oh Bamboo Fun!


No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...