Recent Posts

Search This Blog

Wednesday 4 May 2011

ABAH KURANG MAKAN

Assalamu'alaikum...

Selamat pagi Malaysia... :)

 
Alhamdulillah masih panjang usia aku hari ni. Hohoho boleh makan nasik kerabu hari ni! Hee~ Kenapa nasik kerabu? Kenapa tak nasik dagang? Lohh sebabnya hari ni En.Bos nak belanja nasik kerabu. Kekeke...
Meraban je aku pagi pagi ni! Haishh...Dah lama aku tak update blog. Terasa malas tiba tiba. Mood tak sampai orang kata. Tapi hari ni mood sampai.Wakakaka..

Aku masuk 'sarang' lambat sikit hari ni sebab kononnya aku nak 'balas dendam' kena kerja pagi seawal jam 2.30 pagi tadi. Selesai Subuh aku ketiduran semula sebab rasa kepala ni macam tak kena semacam. Kekeke tak bagus kan tidur selepas Subuh. Adehhh....memang kalau aku kena kerja pagi buta macam tu memang kepala ni 'weng' sikit la sementara nak biasa. 

Aku ada call Aba pagi ni. Tiba tiba teringatkan dia kat kampung :) Alhamdulillah Aba dah boleh makan walaupun sesuap dua tapi kita fahamlah masih tak cukup untuk penggunaan seluruh badan kalau setakat sesuap dua untuk mengisi perut. Sudahlah memang badan sedia lemah. Tapi nak buat macam mana kan memang Aba tak selera nak makan banyak banyak macam orang normal sihat.

Mak ada mentioned juga tadi Aba kurang makan tu sebab seawal jam 3 pagi Aba kejut Mak bagi tahu yang dia terasa macam nak pitam. Orang kampung aku panggil terasa nak 'kelam'... sama makna dengan pitam, pengsan la tuh....

Aku suruh Aba aku rehat rehat dulu, nanti dah terasa kuat nak bangun, baru bangun pegi jamah sikit sesuap dua. Kerapkan sikit makan tu.


No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers