Recent Posts

Search This Blog

Wednesday 18 May 2011

The Skecthbook Project 2012


Assalamu'alaikum....

HMMM DAH LAMA AKU TULIS entri ni tapi terbantut masuk draft je. Hehehe...Ni aku nak bagi tahu, satu lagi angan angan aku terpaksa dilupakan atas sebab aku terlalu mengutamakan prioritize dalam hidup aku. Hahaha..Uwaaaaaaaaaa...dah lama aku carik peluang ni tapi bila da jumpa aku terpaksa let'em go!!!  

Angan angan apa? Tulah kat atas tu ha. Nampak tak gambo dunia tu? Aku nak mengelilingi dunia ko tau? Uwaaa...bukan senang. Hukhukhuk..Thanks to Kak Emilia sebab temukan saya dengan peluang ni tapi saya mintak maaf kak, tak dapat nak join akak and the rest mengelilingi dunia. Walaupun aku tau bukan badan aku yang mengelilingi dunia, even skecthing aku je yang mengelilingi dunia, tapi itu pun dah cukup berharga bagi aku. Actually bukanlah mengelilingi seluruh dunia pun...just dari Brooklyn(NY), Boston(MA), Chicago(IL), San Fransisco(CA), Atlanta(GA), Austin(TX), Los Angeles(CA), Philadhepia(PA), Portland(OR), Portland(ME), London(England)*, Melbourne(Australia)*, Vancouver(Canada)* dan Taranta(Canada). Menarik kaaaaaaaann?

SEBAB APA TAK BOLEH join? Sebab mahal sangat kot fees dia. Kira kira paling minima kos penghantaran dari sana dalam $48. Itu belum kira kos penghantaran aku ke sana pulak nanti :( Disebabkan aku semakin hampir dengan big day aku bulan depan, nak guna banyak lagi duit belanja, banyak lagi perancangan lebih penting aku kena pentingkan...aku terpaksa lepaskan yang ini. InsyaAllah ada rezeki tahun depan ArtGroup akan anjur lagi :) 

KENAPA aku nak join? Untuk buktikan kepada orang orang yang sentiasa memandang rendah pada aku selama ini yang aku pun mampu buat lebih baik. Tapi mungkin ada hikmahnya yang aku tak nampak. Cita cita aku terbantut dan terhalang di tengah jalan.

(Dah digenggam tapi aku terpaksa lepaskan...)




No comments:

Post a Comment

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers