Recent Posts

Search This Blog

Thursday 26 May 2011

BOSANNYA!


BOSANNYA!!!
Huwarghhhhhhhhhhh....boleh tak aku nak bosan dengan blog sendiri?
Rasanya macam nak kena renovate baru blog nih!
Bukan bosan sebab tak ada entri...entri boleh je aku nak naip apa apa pun..memang otak nak merapu tu ada je setakat ni...takut orang yang nak baca je lah pikir aku mengom pulak..wahahaha...
Aku BOSAN dengan layout aku jeeeeeee!!
Mana aku nak caik layout gempak gempak sikit nih!

Jealous haku tengok blog Kak Emila, Sharkox...GarisGarisHalus semua semua lah..
Perghhh memang salute blog dorang...TAK JEMU PUN!!
Maybe sebab aku jenis suka baca benda yang bergambar kot..
Ngehngehngeh!!.. 
 








2 comments:

  1. saya tengok blog fara ni nice...
    i like... :)

    ReplyDelete
  2. Thanks azana...azana je LIKE orang lain tak pun..hukhuk...cam nak tukar je layout ni na..uwaaa...

    ReplyDelete

What's on your mind?

Daisypath Friendship tickers